Pakalpojumi
Mūsu darbi Sazinies ar mums

SAZINIES AR MUMS

Izvēlies vienu vai vairākus pakalpojumus spiežot uz attiecīgo pakalpojumu

Logo var kalpot dažādiem mērķiem. Tas var būt Jūsu uzņēmuma tēla atspoguļojums, pakalpojuma vai produkta atpazīstamības zīme, tas var norādīt uz Jūsu darbības sfēru, vērtībām, attieksmi, statusu. Ir vērts nopietni pieiet logo vēstījumam un pielietojumam, jo tā būs Jūsu “seja”, ko atcerēsies klienti, sadarbības partneri un sabiedrība.

Lai logo izdotos un kalpotu savam mērķim, Jums vajadzētu padomāt par šādiem jautājumiem:

1

Kāda ir Jūsu mērķauditorija? Vai tie ir jaunieši, biznesmeņi, mājsaimnieces utt.?

2

Kas ir Jūsu pamatvērtības? Vai logo jāataino elegantums, “zaļā domāšana”, respektablums, askētisms vai kas cits?

3

Kādas krāsas vēlaties redzēt savā logo? Jāatceras, ka krāsām ir liela ietekme uz cilvēku domāšanu.

  • Sarkanā krāsa rada asociācijas ar karstumu, intensitāti, tā var stimulēt cilvēkus pieņemt negaidītus un riskantus lēmumus. Tā simbolizē spēku, enerģiju, kaisli, mīlestību; tomēr tā var arī norādīt uz agresiju un briesmām;
  • Dzeltenā krāsa asociējas ar sauli un tās siltumu, tā ir optimisma un cerības krāsa;
  • Zilā krāsa ar savu vēsumu un asociatīvo debesu un jūras simbolismu var nomierināt cilvēku. Tā dod uzticamības, drošības, kārtības un tīrības sajūtu;
  • Oranžā krāsa ir viena no siltākajām un enerģiskākajām krāsām. Tā balansē starp sarkanās krāsas spēku un dzeltenās krāsas siltumu, radot enerģijas, balansa un siltuma sajūtu;
  • Zaļā krāsa, variējot starp siltākiem un aukstākiem toņiem, var norādīt uz dabiskumu, veselību, auglību, labu veiksmi;
  • Violetā krāsa neraisa spēcīgas emocijas, tāpēc tā piemērota mierīgam, aristokrātiskam, garīgam, noslēpumainam stilam, kurā cilvēks netiek izaicināts veikt pārgalvīgas darbības. To bieži izmanto skaistumkopšanas līdzekļiem vai radošuma pasvītrošanai;
  • Zemes toņi norāda uz organisku izcelsmi, dabīgu domāšanu, Latvijas kontekstā – arī konservatīvām vērtībām.
4

Vai vēlaties savā logo ietvert kādu simbolu vai grafisku elementu? Vai tas attēlos ko konkrētu vai ar abstraktu formu simbolizēs kopējo vēstījumu?

5

Kā Jūs plānojat izmantot logo? Vai tam būs vajadzīgas izmēru versijas dažādiem pielietojumiem (emblēma, zīmogs, uzdruka uz suvenīriem utt.), vai to plānots eksponēt uz dažādu krāsu un gaišuma foniem? No šiem apsvērumiem izvēlēsimies, kā grafiski un tehniski sagatavot logo – piemēram, ja logo plānots drukāt lielās tirāžās, nepieciešams izmantot PANTONE krāsas (speciāls krāsu katalogs lielām tirāžām), ja plānots logo drukāt izmantojot “embossing” tehniku (logo reljefa iespiešana materiālā), tam jāsatur pietiekami biezas līnijas.

6

Kādu fontu vēlaties izmantot? Fonts nes daudz informācijas par kopējo stilu. Tas var būt askētisks, elegants, rokrakstā veidots, jautrs un rotaļīgs, kaligrāfisks.. mēs Jums palīdzēsim izvēlēties fontu, kurš vislabāk atklās Jūsu vēstījumu un būs izmantojams kopējā zīmola stilā.

Esam gatavi palīdzēt ar idejām nestandarta logo izstrādē. Piemēram, mūsdienu digitālo mediju pasaulē parādās risinājumi ar iespēju logo parādīt ar animācijas palīdzību, tā piešķirot kinētismu un dinamiku.

Iespējams, Jums jau ir logo, ko pazīst ilggadēji klienti, bet tas ir morāli novecojis vai atspoguļo radīšanas brīdī populāras tendences, kuras mūsdienu kontekstā vairs nav aktuālas. Tādā gadījumā piedāvājam logo “atsvaidzināšanu”, saglabājot tā galveno vēstījumu un ietverot to mūsdienīgā vai ne-laicīgā stilā.