Pilnsabiedrība “Porttraining” nodarbojas ar ostu darbinieku profesionālo kvalifikācijas celšanu. Attiecīgi uzņēmuma logotipam bija jārada asociācija ar nozari.
Logo ir izmantotas divas krāsas, kas padara logo viegli drukājamu dažādās tehnikās. Tika izstrādātas vairākas logo versijas – CMYK un PANTONE drukai, RGB versiju mājaslapai un sociālajiem tīkliem, kā arī monohromu silueta versiju, kuru iespējams iegravēt vai izmantot prezentreklāmā.
Pēc logo izstrādes tas tika lietots dažādos mārketinga komunikācijas un tirgvedības materiālos, piemēram, vizītkartēs un bukletos. Papildus logo izstrādei izraudzījāmies arī tam saskanīgu šriftu, kuru iespējams izmantot mārketingā un citos materiālos, tā veidojot vienotu “Porttraining” vizuālo identitāti.