Klientu un kontaktpersonu datu centralizēšana
Visi dati tiek apkopoti vienotā sistēmā.
CRM (Client Relationship Management jeb klientu attiecību vadības sistēma) ir programmatūras risinājums, kas palīdz uzņēmumiem efektīvāk pārvaldīt attiecības ar esošajiem un potenciālajiem klientiem. CRM sistēma apkopo datus vienotā digitālā vidē, ļaujot ātri piekļūt informācijai par klientiem no jebkuras vietas pasaulē, veidot uzskaitei nepieciešamos dokumentus, ģenerēt rēķinus un nodrošināt, ka katra klientu vajadzība tiek izpildīta savlaicīgi un kvalitatīvi.
Grandem CRM – Mūsdienīgs risinājums lieliem, vidējiem un maziem uzņēmumiem
Sazinies ar mumsGrandem CRM sistēma ir piemērota gan lieliem, gan vidējiem, gan arī maziem uzņēmumiem. Tā ļauj viegli pielāgot katru sistēmas moduli, lai nodrošinātu optimālu atbilstību uzņēmuma struktūrai un operācijām.
Mūsu speciālisti izstrādā pielāgojumus katra klienta unikālajām prasībām un nozares īpatnībām, nodrošinot, ka CRM atbilst visiem specifiskiem biznesa procesiem, kā arī sniedz maksimālu efektivitāti un lietošanas ērtumu.
Grandem piedāvā apmācības, kas palīdz lietotājiem pilnībā izprast CRM sistēmu, kā arī pastāvīgu uzturēšanas servisu, lai nodrošinātu sistēmas ilgtspējīgu darbību.
Centralizēta dokumentu augšupielāde, ļaujot pievienot līgumus, pavadzīmes un citus būtiskus dokumentus.
Detalizēti klientu profili ar informāciju par uzņēmuma nosaukumu, reģistrācijas numuru, adresi, kontaktinformāciju un citu informāciju
Automatizēti rēķini (un ne tikai), kas ģenerēti PDF formātā saskaņā ar grāmatvedības noteikumiem, ar PVN aprēķinu un detalizētu rēķina summu.
Sistēmas pieejas līmeņu pārvaldība, nodrošinot lietotāju drošības un autorizācijas iespējas, ļaujot katram lietotājam piekļūt tikai nepieciešamajām sistēmas daļām.
Mēs piedāvājam pilnu atbalstu katrā CRM ieviešanas posmā, sākot no sistēmas testa vides izveides līdz apmācībām, lietotāju konsultācijām un atjauninājumu uzstādīšanai. CRM uzturēšana ietver arī mēneša dublējumus, datu drošību un kļūdu novēršanu, lai jūs varētu koncentrēties uz sava biznesa attīstību organiski sakārtotā manierē un ērti pārvaldāmā vidē.
CRM ir klientu attiecību vadības sistēma, kas palīdz strukturēt un uzlabot attiecības ar klientiem, efektīvi pārvaldot datus par klientiem un uzskaites informāciju vienotā vidē.
Grandem CRM nodrošina elastīgu klientu vadības risinājumu, piemērotu dažāda lieluma uzņēmumiem, ar iespējām pielāgot sistēmu specifiskām biznesa vajadzībām.
Jā, Grandem CRM piedāvā pilnīgu pielāgošanas iespēju katram moduļa elementam, ļaujot optimizēt sistēmu uzņēmuma darbības procesiem.
Grandem CRM palīdz komandām efektīvi pārvaldīt klientu informāciju, ātri piekļūt rēķiniem un dokumentiem, un uzturēt komunikāciju centralizētā sistēmā.
Jā, mēs nodrošinām pilnīgu apmācību un tehnisko atbalstu, lai palīdzētu jūsu komandai pilnībā izmantot sistēmas iespējas un risinātu tehniskus jautājumus.
Mūsu uzturēšanas pakalpojumā ir iekļauta ikmēneša datu dublēšana, nodrošinot datu drošību un pieejamību.
Jā, Grandem CRM ir tīmekļa bāzēta sistēma, kas ir pieejama no jebkuras ierīces ar interneta pārlūkprogrammu, tādējādi nodrošinot ērtu piekļuvi no jebkuras vietas pasaulē.
Visi dati tiek apkopoti vienotā sistēmā.
Rēķinu izveide un uzskaite notiek ar pāris klikšķiem, saskaņā ar grāmatvedības normām.
Visi svarīgie dokumenti ir pieejami un sakārtoti vienotā vietā.
Drošība ar personalizētu piekļuvi katram lietotājam.
Mazajiem uzņēmumiem nepieciešama elastīga, vienkārša sistēma ar pilnu klientu datu pārvaldību. Pielāgojams atbilstoši augšanas tempam.
Vidējiem uzņēmumiem ir nepieciešamas plašākas iespējas datu uzskaitē, automatizācijā un drošības pārvaldībā. Grandem CRM piedāvā visaptverošu sistēmas konfigurāciju.
Testa vides izveide un apmācība
Testa rezultātu apkopošana un pielāgošana
Programmēšana un sistēmas pielāgošana uzņēmuma vajadzībām
Atkārtota testēšana un kvalitātes pārbaude
Sistēmas ieviešana un atbalsts
Sistēma nodrošina automātisku datu dublēšanu reizi mēnesī
Lietotājiem tiek nodrošināta piekļuve tikai tiem moduļiem, kas nepieciešami darbam.
Pastāvīgi atjauninājumi, lai novērstu ievainojamību un uzturētu datu drošību.