SEO, jeb mājaslapas optimizēšana meklētājiem, šodien ir īpaši svarīga un nozīmīga mārketinga sastāvdaļa. Šodien vairs nepietiek ar to, ka esam izveidojuši mājaslapu un nopublicējuši to internetā. To ir nepieciešams mērķtiecīgi virzīt meklētājos, izmantojot gan iekšējo optimizāciju (Onpage SEO), gan ārējo mājaslapas optimizāciju (Ofpage SEO).
Tagad, par visu pēc kārtas.
Internetā ir sastopami vairāki meklēšanas servisi, kuri ir populāri noteiktos reģionos
ietekmīgākais, pazīstamākais un tiek izmantots VISĀ pasaulē
NVS valstīs
Lielākā popularitāte ASV
Āzija, īpaši Ķīna
Mērķējot uz kādu noteiktu tirgu, mājaslapa ir jāpielāgo konkrētam meklētājam. Lielā mērā prasības ir plus, mīnus vienādas, taču katram no meklētājiem ir atšķirīgi knifi kā panākt labāku lapas indeksēšanu konkrētajā reģionā un meklētājā. Tās sauc par SEO prasībām un tālāk runāsim tieši par Google, jo šis serviss, kā jau minējām, ir populārs visā pasaulē.
Google nepārtraukti pilnveido savu pakalpojumu klāstu, tieši tāpat viņi cenšas uzlabot pasniegtās informācijas kvalitāti. Tāpēc Google izstrādā noteiktus algoritmus (kvalitātes rādītājus), kurus jāievēro veidojot mājaslapu, lai tā augstāk indeksētos pēc noteiktiem atslēgas vārdiem.
Tas, ar ko jāsāk katram jaunajam web projektam ir atslēgas vārdu izpēte, proti, cik un kādi atslēgas vārdi visbiežāk tiek meklēti konkrētajā nozarē, lai spētu maksimāli tuvu optimizēt lapas tekstu un SEO ierakstus.
Kāpēc tas ir vajadzīgs?
Bieži vien nozarē strādājošie šos atslēgas vārdus izvēlās pārāk sarežģīti vai specifiski, respektīvi, cilvēki, kas nav saistīti ar nozari tādus neizmanto.
Ja lapas teksts un SEO ieraksti ir balstīti uz šādiem vārdiem, tad lapu nevarēs atrast meklētājos potenciālie klienti, kuri izmanto citas atslēgas vārdu kopas.
Pēc atslēgas vārdu monitoringa ir nepieciešams optimizēt visu mājaslapas tekstu, lai tajā tiktu izmantoti vērtīgie atslēgas vārdi, tāpat nedrīkst aizmirst par virsrakstiem mājaslapā. Attiecīgi, arī virsrakstos jāiekļauj atslēgas vārdi un jāpiemēro pareizais tagojums, atkarībā no lapas struktūras.
Kāpēc tas ir svarīgi?
Tas ir svarīgi tādēļ, ka Google izmanto “robotus”, kuri “pārmeklē” katru lapu. Šiem robotiem ir dots uzdevums un instrukcijas, pēc kuriem tas vērtē katru lapu (tas pats algoritms). Robots nesaprot ka boldā izceltais un ar lielāku šriftu veidotais uzraksts ir virsraksts, līdz mēs nedodam robotam komandu ar kādu no H tagiem.
Robotus nevar apmānīt, tie strikti seko kvalitātes rādītājiem un izejot cauri lapai vērtē, vai ir savadītas visas nepieciešamās lietas, pēc kurām tas var noteikt vai lapa nav kāda veida Scam vai Spam veidojums. Šīs komandas robotiem tiek mainītas no Google puses, lai pasniegtu maksimāli kvalitatīvu un precīzu informāciju tiem cilvēkiem, kas to meklē. Piemēram, ja es meklēju sarkanas kurpes, es negribu atrast zilus zābakus.
Mainoties dažādiem faktoriem (drošības, satura, reklāmu utt..) mainās arī algoritms, attiecīgi jāmaina un jāpielāgo informācija mājas lapā. Lapas, kuras neievēro jaunos spēles noteikumus, agri vai vēlu zaudēs pozīcijas, tas ir tikai laika jautājums.
Jaunizveidotām lapām var gaidīt kamēr informācija noindeksēsies dabīgi, taču tas var aizņemt pat divus vai vairāk gadus (atkarībā no konkurences atslēgas vārdos un lapām, kuras izmanto šos atslēgas vārdus). Vai arī, varam robotiem atvieglot darbu, norādot nepieciešamos datus un rezultātus panākt ātrāk.
TAČU…
Pie lielas konkurences tikai ar Onpage SEO aktivitātēm var nepietikt, tāpēc jāsagatavo rezerves plāns ar Ofpage SEO aktivitātēm, lai iegūtu maksimāli lielu trafiku uz mājaslapu, kas Google robotiem savukārt liks saprast, ka lapā ir kvalitatīva informācija (jo daudzi šo lapu apmeklē) un indeksēs lapu augstāk.
Būsim priecīgi atbildēt uz jūsu jautājumiem un sniegt padziļinātu ieskatu SEO Pasaulē. Esat laipni aicināt mums raktīt vai zvanīt un palīdzēsim arī jūsu uzņēmuma mājas lapai kļūt redzamai interneta vidē. Tas vērtē katru lapu (tas pats algoritms). Robots nesaprot ka boldā izceltais un ar lielāku šriftu veidotais uzraksts ir virsraksts, līdz mēs nedodam robotam komandu ar kādu no H tagiem.
Robotus nevar apmānīt, tie strikti seko kvalitātes rādītājiem un izejot cauri lapai vērtē, vai ir savadītas visas nepieciešamās lietas, pēc kurām tas var noteikt vai lapa nav kāda veida Scam vai Spam veidojums. Šīs komandas robotiem tiek mainītas no Google puses, lai pasniegtu maksimāli kvalitatīvu un precīzu informāciju tiem cilvēkiem, kas to meklē. Piemēram, ja es meklēju sarkanas kurpes, es negribu atrast zilus zābakus. Mainoties dažādiem faktoriem (drošības, satura, reklāmu utt..) mainās arī algoritms, attiecīgi jāmaina un jāpielāgo
informācija mājas lapā.
Jaunizveidotām lapām var gaidīt kamēr informācija noindeksēsies dabīgi, taču tas var aizņemt pat divus vai vairāk gadus (atkarībā no konkurences atslēgas vārdos un lapām, kuras izmanto šos atslēgas vārdus). Vai arī, varam robotiem atvieglot darbu, norādot nepieciešamos datus un rezultātus panākt ātrāk.
TAČU…
Pie lielas konkurences tikai ar Onpage SEO aktivitātēm var nepietikt, tāpēc jāsagatavo rezerves plāns ar Ofpage SEO aktivitātēm, lai iegūtu maksimāli lielu trafiku uz mājaslapu, kas Google robotiem savukārt liks saprast, ka lapā ir kvalitatīva informācija (jo daudzi šo lapu apmeklē) un indeksēs lapu augstāk.
Būsim priecīgi atbildēt uz jūsu jautājumiem un sniegt padziļinātu ieskatu SEO Pasaulē. Esat laipni aicināti mums rakstīt vai zvanīt un palīdzēsim arī Jūsu uzņēmuma mājas lapai kļūt redzamai interneta vidē.